Elindultunk

2006-ban mikor hazajöttem egy késő nyári beszélgetésre voltam az Ifjúsági Igazgatósághoz. Jelen volt Soma, Vili, Nándi és Én. Arról beszélgettünk, hogy megkellene alakítani egy ifjúsági szervezetet Újfaluba is.

Főleg az én hanyagságom miatt nem sikerült összeülni egy beszélgetésre. Hogy miért:? Nem éreztem a kellő akaratot az otthoni fiatalokba. Úgy éreztem hogy nekük elég a diszkó, kocsma, a foci csapat.

2008 augusztus 7-én végűl összejött. Megkérdezhetné valaki, hogy mi változott azóta.Hát sok minden: sokan megcsemeltek a diszkótól( már ha annak lehet nevezni), nincs foci csapat, marad a kocsma( ami nem rossz, de kell más is). Este a Polgármesteri Hivatal tanács termébe gyűltünk össze páran akik mostmár ugyérezzük, hogy eljött a tettek ideje.

Jelen volt a Polgármester, Géza tanácsos kollegám (volt alpolgármester, amatőr színjátszó csoport lelkes tagja, rendezői diplomája is van), a Hárit elnöke Gáj Nándor( köszi a kitartást) ,a MIÉRT alelnöke és az SMDSZ elnöke Grüman Róbert( köszi a felvilágosítást és bizalmat) , Rozi és ÉVI(köszi nektek hogy nem diszkrimináltunk senkit), valamint 4 mikóújfalusi fiatal és én.



Beszélgettünk múltról, jelenről, jövőről, tapasztalatoktról. Úgy érzem most adott minden, hogy tovább lépjünk.

Sok tervünk van, ezekről majd akkor ha jogilag is beleszünk jegyeztetve. Ez a legfontosabb jelenleg.

Előválasztási kampanyba ez volt az egyik ,,igéret". Tehát meg is fogjuk csinálni.

Hiszem, hogy most lehet.



Nincsenek megjegyzések: